מגישות: נאוה בנגד וזהבה הלל
תאור: מטרת הפרויקט היא לעצב סביבת למידה, אשר תטפח את מיומנויות השפה העברית - הבנת הנקרא והנשמע, כמו גם הבעה בכתב ובעל פה.
השאיפה היא לעצב סביבת למידה אטרקטיבית ומגוונת שתעורר עניין, תרתום את הלומדים ללמידה פעילה ומאתגרת ותספק עבורם חווית הצלחה.
האמונה היא שבזכות תגבור אינטנסיבי במיומנויות בסיס בסביבה לימודית תומכת ומזמנת שינוי ניתן יהיה להכין את הלומדים בצורה המיטבית לקראת לימודיהם בחטיבה העליונה.
קהל היעד - כיתה תל"ם (תנופה לבגרות) בשכבת ח'.
"אנו משתמשים במילים בכל עת. בעיני מי שאוהב אותן באמת ובתמים, המילים הן ייחודיות, חד פעמיות. אוהבי מילים ממציאים אותן, אוספים אותן,בוררים ודוחים, מגדירים מילים, מחיים מילים שלא היו בשימוש מקודם, משחקים איתן ובהן, מקפידים בהגייתן, והחשוב מכל, אוהבי המילים מכבדים אותן." Suid Murray 1983 פורסם ב"הבנת הנקרא תיאוריה ומעשה", מט"ח 1988
|
פרויקטים >