פרויקטים‏ > ‏

לצאת מהקופסה

מגישות:  נאוה בנגד וזהבה הלל

במסגרת הקורס: פרויקט גמר- חלק א', בהנחיית פרופ' יעל קלי    
               
           

תאור:  מטרת הפרויקט היא לעצב סביבת למידה, אשר תטפח את מיומנויות השפה העברית - הבנת הנקרא והנשמע, כמו גם הבעה בכתב ובעל פה.
השאיפה היא לעצב סביבת למידה אטרקטיבית ומגוונת שתעורר עניין, תרתום את הלומדים ללמידה פעילה ומאתגרת ותספק עבורם חווית הצלחה.
האמונה היא שבזכות תגבור אינטנסיבי במיומנויות בסיס בסביבה לימודית תומכת ומזמנת שינוי ניתן יהיה להכין את הלומדים בצורה המיטבית לקראת לימודיהם בחטיבה העליונה.

          קהל היעד - כיתה תל"ם (תנופה לבגרות) בשכבת ח'.
 
 
          

"אנו משתמשים במילים בכל עת.  בעיני מי שאוהב אותן באמת

ובתמים, המילים הן ייחודיות, חד פעמיות.  אוהבי מילים

ממציאים אותן, אוספים אותן,בוררים ודוחים, מגדירים מילים,

מחיים מילים שלא היו בשימוש מקודם, משחקים איתן ובהן,

מקפידים בהגייתן, והחשוב מכל, אוהבי המילים מכבדים אותן."

                                                        Suid Murray 1983

                                                                  פורסם ב"הבנת הנקרא תיאוריה ומעשה", מט"ח 1988

 

 

    קישור לאתר שלנו
                               
 
 
              
 
                                     
      
 

וידאו של YouTube

                      
 

 

 





Comments